quinta-feira, 28 de julho de 2016

hello

hello
         i saw your profile  on facebook,  can we be friends, my name is Adiva Salim and you? please reply me i have something more important to tell you and also send you my photos. i wait your reply.
                                                                                                                                              yours faithfully Adiva.




Olá
          eu vi o seu perfil no facebook, podemos ser amigos, meu nome é Adiva Salim e você? responda-me eu tenho algo mais importante para lhe dizer e também lhe enviar as minhas fotos. eu espero sua resposta.
                                                                                                                                                      Atenciosamente Adiva


Sem comentários: